Renoveringsanalfabeten

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Sara - 22 september 2014 22:35

       

 De ända spåren såhär långt av att köket snart ska vara på plats är att vår elektriker förberett  för ett eluttag till "kökshalvön" och att Hansa Bygg dragit om vattenrören. Hoppas att golvet, det superfina, där jag står fotar inte är tomt där imorgon! 


Annars har jag ägnat mig åt övervåningen idag. Här finns nya väggar att riva tapet ifrån, och en garderob jag ska roa mig med att ge en total make over!


Inflyttning om FEM dagar.



Av Sara - 22 september 2014 19:15

 

   

R.I.P lampan.


Gamle trotjänare. Du förtjänade ett bättre öde än detta plågsamt utdragna lidande med en tuff renovering din sista månad i livet.





Av Sara - 22 september 2014 00:00

Vi orkade inte mer nu. Men väggarna målas fortfarande där borta. Spännande va?


Har nästan dåligt samvete.  Men bara nästan för att jag vet att han inte skulle göra något om han inte ville, att han kan säga nej, och att han inte nödvändigtvis hade åkt hem bara för att vi sa det. :)


Så nu tänker vi sova gott utan dåligt samvete och njuta av nymålade väggar imorgon bitti!


Tack Niklas!  ♥

Presentation


Hej! Den här bloggen har kommit till för att dokumentera arbetet med vårt nya hem. Kan vi kan alla, hoppas att jag stolt kan säga det när vi är (blir?) klara också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards