Renoveringsanalfabeten

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Sara - 4 september 2014 22:32

Medan Hampus har knåpat på huset har jag knåpat på bloggen. Det här med bildeditering är ju inte min starka sida. Men nu har jag iaf fått till något som liknar en header och jag känner mig lite nöjd och faktiskt lite stolt. Den är inte perfekt det vet jag. Uppenbarligen är jag varken renoveringsproffs eller datahacker. Jag har gott om bra ideer och visioner men att praktiskt genomföra projekten faller oftast på min (och makens) ohändighet. Nedan från ax till limpa.

     


Tur att jag åtminstone kan baka vackra och goda bakverk och att maken kan laga god mat så vi kan muta vänner till att hjälpa till i renoveringsarbetet. Än så länge går den planen rätt dåligt. Inte för att vännerna inte ställer upp utan för att de även matar oss. Det är fina grejer det!


             

Presentation


Hej! Den här bloggen har kommit till för att dokumentera arbetet med vårt nya hem. Kan vi kan alla, hoppas att jag stolt kan säga det när vi är (blir?) klara också!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards